Till Janczukowicz
Till Janczukowicz ma ponad 30-letnie doświadczenie jako menadżer artystyczny, producent i promotor koncertów. Karierę rozpoczął jako pianista i dziennikarz, pisząc recenzje i przeprowadzając wywiady z artystami, którzy go zaintrygowali: Alfredem Brendelem, Murrayem Perahią, Światosławem Richterem, Krystianem Zimermanem i wieloma innymi. Przez trzy lata prowadził Master Classes na Schleswig-Holstein Music Festival. Wraz z Bobem Brookmeyerem założyli New Arts Orchestra, międzynarodowy młodzieżowy big band, w skład którego wchodzą tacy soliści jak Clark Terry, Gerry Mulligan i Randy Brecker.
W 2000 roku założył europejskie biuro Columbia Artists Management Inc., kierując nim do 2011 roku jako partner zarządzający. Jego osobistymi klientami byli dyrygenci Christian Thielemann, Seiji Ozawa, André Previn, Jukka-Pekka Saraste i Juraj Valcuha oraz pianiści Ivo Pogorelich i Arcadi Volodos. Organizował trasy koncertowe dla orkiestr, takich jak Royal Conertgebouw, Paris Opera Orchestra, Philharmonia i Vienna State Opera Orchestra, a także trzy europejskie trasy koncertowe The Metropolitan Opera i inne współprace z wiodącymi międzynarodowymi orkiestrami i instytucjami sztuk scenicznych.
W 2008 roku stworzył Abu Dhabi Classics dla rządu Zjednoczonych Emiratów Arabskich, serię sztuk performatywnych łączących kulturę, edukację i turystykę. Aranżował debiuty ZEA dla nowojorskich, berlińskich i wiedeńskich Filharmoników, Festiwalu w Bayreuth, Daniela Barenboima, Sir Simona Rattle'a, Zubina Mehty, Cecilii Bartoli, Yo-Yo Ma, Anne-Sophie Mutter oraz aktorów Bena Kingsleya i Jeremy'ego Ironsa . Liczba uczestniczących szkół i uczelni wzrosła z czterech w pierwszym sezonie do ponad czterdziestu w trzecim sezonie działalności.
W 2014 roku Till założył IDAGIO, pierwszą usługę strumieniowego przesyłania dźwięku dla muzyki klasycznej, jako odpowiedź na nieustanne pytanie: „Jak możemy wykorzystać technologię do podtrzymania i ożywienia muzyki klasycznej?”. Składający się z pasjonującego, multidyscyplinarnego zespołu w Berlinie, Wiedniu i Nowym Jorku, IDAGIO wspiera obecnie artystów i instytucje sztuk performatywnych w opracowywaniu realnych strategii online w oparciu o wiedzę ekspercką w zakresie projektowania, technologii i treści.
W 2000 roku założył europejskie biuro Columbia Artists Management Inc., kierując nim do 2011 roku jako partner zarządzający. Jego osobistymi klientami byli dyrygenci Christian Thielemann, Seiji Ozawa, André Previn, Jukka-Pekka Saraste i Juraj Valcuha oraz pianiści Ivo Pogorelich i Arcadi Volodos. Organizował trasy koncertowe dla orkiestr, takich jak Royal Conertgebouw, Paris Opera Orchestra, Philharmonia i Vienna State Opera Orchestra, a także trzy europejskie trasy koncertowe The Metropolitan Opera i inne współprace z wiodącymi międzynarodowymi orkiestrami i instytucjami sztuk scenicznych.
W 2008 roku stworzył Abu Dhabi Classics dla rządu Zjednoczonych Emiratów Arabskich, serię sztuk performatywnych łączących kulturę, edukację i turystykę. Aranżował debiuty ZEA dla nowojorskich, berlińskich i wiedeńskich Filharmoników, Festiwalu w Bayreuth, Daniela Barenboima, Sir Simona Rattle'a, Zubina Mehty, Cecilii Bartoli, Yo-Yo Ma, Anne-Sophie Mutter oraz aktorów Bena Kingsleya i Jeremy'ego Ironsa . Liczba uczestniczących szkół i uczelni wzrosła z czterech w pierwszym sezonie do ponad czterdziestu w trzecim sezonie działalności.
W 2014 roku Till założył IDAGIO, pierwszą usługę strumieniowego przesyłania dźwięku dla muzyki klasycznej, jako odpowiedź na nieustanne pytanie: „Jak możemy wykorzystać technologię do podtrzymania i ożywienia muzyki klasycznej?”. Składający się z pasjonującego, multidyscyplinarnego zespołu w Berlinie, Wiedniu i Nowym Jorku, IDAGIO wspiera obecnie artystów i instytucje sztuk performatywnych w opracowywaniu realnych strategii online w oparciu o wiedzę ekspercką w zakresie projektowania, technologii i treści.