MENU
Aktualności
Harmonogram Projektu
Tutorzy
Organizatorzy
Wydarzenia
Kontakt
FAQ
Media Room
Zgłoszenia
Platforma M.M.M.
M.M.M. Registration Form »
M.M.M. Guidelines »
Moduły
Audience Development
Informacje o module
Tutorzy
Edukacja Muzyczna
Informacje o module
Tutorzy
Program
Impresariat
Informacje o module
Tutorzy
Program
Zarządzanie Orkiestrą
Informacje o module
Tutorzy
Program
Kuratorstwo
Informacje o module
Tutorzy
Program
Reżyseria dźwięku
Informacje o module
Tutorzy
Program
Światło i multimedia
Informacje o module
Tutorzy
Program
Working together for a green, competitive and inclusive Europe
Organizator
Współorganizatorzy
Deklaracja dostępności
Standardy Ochrony Małoletnich
Zarządzaj cookies
Dev: ATEKTURA/
Music. Multimedia. Management.
Do pobrania
Regulamin konkursu na Szkolne Strefy Harmonii
Pobierz tutaj
Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj
"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj
Materiały szkoleniowe dla nauczycieli ze skutecznego słuchania
Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 –
Nasłuchiwanie kartki papieru
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 –
Moja dźwiękowa droga do szkoły
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 –
Wymiana dźwiękami
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 –
Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 –
Woal pozawerbalny
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 –
Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 –
Brzmienia imienia
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 –
Producenci hałasu
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 –
Spacer dźwiękowy
Wróć do POCZĄTKU
⇦
×
⇨
Wróć do POCZĄTKU