MENU
  • News
  • What is M.M.M.
  • Project Timeline
  • Tutors
  • Organizers
  • Events
  • Contact
  • FAQ
  • Media Room
  • Registration
    • M.M.M. Platform
    • M.M.M. Registration Form »
    • M.M.M. Guidelines »
  • Modules
      • News
      • Tutors
      • About
      • Tutors
      • Programme
      • About
      • Tutors
      • Programme
      • About
      • Tutors
      • Programme
      • About
      • Tutors
      • Programme
      • About
      • Tutors
      • Programme
      • About
      • Tutors
      • Programme
  • FacebookInstagramYouTubeLinkedIns
  • Working together for a green, competitive and inclusive Europe
    Organizer
    Co-organizers
  • Accessibility statement
  • Standardy Ochrony Małoletnich
  • Dev: ATEKTURA/
Music.Multimedia.Management.

Do pobrania

Regulamin konkursu na Szkolne Strefy Harmonii
Pobierz tutaj

Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj

"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj


Materiały szkoleniowe dla nauczycieli ze skutecznego słuchania


Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 – Nasłuchiwanie kartki papieru

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 – Moja dźwiękowa droga do szkoły

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 – Wymiana dźwiękami

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 – Znaczniki dźwiękowe

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 – Woal pozawerbalny

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 – Znaczniki dźwiękowe

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 – Brzmienia imienia

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 – Producenci hałasu

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 -Spacer dźwiękowy
zamknij
⇦
×
⇨