MENU
News
What is M.M.M.
Project Timeline
Tutors
Organizers
Events
Contact
FAQ
Media Room
Registration
M.M.M. Platform
M.M.M. Registration Form »
M.M.M. Guidelines »
Modules
Audience Development
News
Tutors
Music Education
About
Tutors
Programme
Artist Management
About
Tutors
Programme
Team Management
About
Tutors
Programme
Art Curation
About
Tutors
Programme
Sound
About
Tutors
Programme
Light & Multimedia
About
Tutors
Programme
Working together for a green, competitive and inclusive Europe
Organizer
Co-organizers
Accessibility statement
Standardy Ochrony Małoletnich
Manage cookies
Dev: ATEKTURA/
Music.Multimedia.Management.
Do pobrania
Regulamin konkursu na Szkolne Strefy Harmonii
Pobierz tutaj
Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj
"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj
Materiały szkoleniowe dla nauczycieli ze skutecznego słuchania
Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 –
Nasłuchiwanie kartki papieru
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 –
Moja dźwiękowa droga do szkoły
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 –
Wymiana dźwiękami
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 –
Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 –
Woal pozawerbalny
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 –
Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 –
Brzmienia imienia
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 –
Producenci hałasu
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 –
Spacer dźwiękowy
Back to START
⇦
×
⇨
Back to START