MENU
  • Aktualności
  • Harmonogram Projektu
  • Tutorzy
  • Organizatorzy
  • Wydarzenia
  • Kontakt
  • FAQ
  • Media Room
  • Zgłoszenia
    • Platforma M.M.M.
    • M.M.M. Registration Form »
    • M.M.M. Guidelines »
  • Moduły
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
      • Informacje o module
      • Tutorzy
      • Program
  • FacebookInstagramYouTubeLinkedIns
  • Working together for a green, competitive and inclusive Europe
    Organizator
    Współorganizatorzy
  • Deklaracja dostępności
  • Standardy Ochrony Małoletnich
  • Dev: ATEKTURA/
Music. Multimedia. Management.

Do pobrania

Regulamin konkursu na Szkolne Strefy Harmonii
Pobierz tutaj

Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj

"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj


Materiały szkoleniowe dla nauczycieli ze skutecznego słuchania


Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 – Nasłuchiwanie kartki papieru

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 – Moja dźwiękowa droga do szkoły

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 – Wymiana dźwiękami

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 – Znaczniki dźwiękowe

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 – Woal pozawerbalny

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 – Znaczniki dźwiękowe

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 – Brzmienia imienia

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 – Producenci hałasu

Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 -Spacer dźwiękowy
zamknij
⇦
×
⇨